pondělí 16. června 2014

Nehty (letní tipy)

Ahoj holky,slečny,dámy..prostě všichni co milují svoje nehty a experimentování s nimi!
Zkusila jsem pro vás udělat návod na nehty,který se hodí k létu. Doufám,že se vám bude líbit a vezmete si z toho nějakou inspiraci.
Pokud by vám to ale nestačilo,zde přidávám odkaz na stránku,kde se dá opravdu dobře inspirovat a dokonce pochlubit svými výtvory http://www.ukaznehty.cz/ .Tak přeju hodně kreativity!
Kdo bude chtít,může se mi pochlubit (poslat foto na email : jakubcova.adriana@seznam.cz ). Všechny vaše výtvory přidám na tento blog,aby se ostatní mohli pokochat.
A teď už jdeme na to!

Můj návod
1) připravíme si laky které chceme použít


2)Lakem Matte Nail Polish z H&M uděláme základní spodní vrstvu




3)Po zaschnutí si vezmeme houbičku a druhým lakem natřeme kousek houbičky (viz foto)
Já použila lak od Miss Sporty z DM.

           


4) Pokud chceme,můžeme znovu přetřím prvním lakem (světle zelená).


5)Černým lakem(H&M) s užší tyčinkou na konci pro lepší kreslení nakreslíme motivy dle vlastního výběru. Já jsem si zvolila palmičky.



6)Následně očistíme kůžičky v okolí nehtů a HOTOVO



Zde ještě pár tipů ze stránky NEHTY (po kliknutí se vám facebooková stránka otevře).



Díky za přečtení článku,doufám že vám návod pomohl!

Ejdry

Žádné komentáře:

Okomentovat